No i po Oscarach:)

Niestety mój ambitny plan obejrzenia wszystkich nominowanych filmów spalił na panewce:) Pokuszę sie jednak o krótki, subiektywny komentarz.
Moje podstawowe pytanie brzmi: Jak to możliwe, żeby Brad Pitt nie miał jeszcze na swoim koncie Oscara? Niewybaczalne:P

Statuetka jednak powędrowała do Służących. Szczęście, że tylko dla aktorki drugoplanowej- nie mam zastrzeżeń, chociaż trzymałam kciuki za Jessicę Chastain
(moim zdaniem najpiękniejszą na rozdaniu):

              Szkoda Janusza Kamińskiego, ale myślałam, że w kategorii „Najlepsze zdjęcia” przegra raczej z Drzewem życia (film to troszkę „przerost formy nad treścią”, chociaż jest bardzo dobry pod względem aktorstwa i ujmujący wręcz monumentalną muzyką (warto wspomnieć choćby Lacrimosę Preisnera)


Oscar dla filmu O północy w Paryżu to moim zdaniem nieporozumienie, ale chyba dlatego, że nie przemawia do mnie twórczość Woody’ego Allena (uważam, że jego filmy są zwyczajnie przegadane- na wypadek gdyby widz sam ośmielił się czegoś domyślać. W Vicky Cristina zachwyciła mnie jedynie… Barcelona, no i może uroda Penelopki…Muszę tutaj bardzo przeprosić Kasię T., która ma słabość do tego filmu:)).  Z wypadu do kina na O północy… pamiętam jedynie zjedzone wcześniej (z kochaną Jutką) sushi oraz piękną i słoneczną pogodę tego dnia:D Plusem filmu może być jednak dowcipne ukazanie artystycznej, paryskiej bohemy.

W niedzielę rano wybrałam się do kina na (O zgrozo!) The Muppets. Pragnę zaznaczyć, ze pełniłam jedynie rolę opiekunki, a film został wybrany przez podopiecznych:D Oglądam sobie w nocy Galę, a tu ciach- Oscar dla Muppetow za piosenkę:D Haha…Ale przyznaję, ze miło po latach zobaczyć Zwierzaka:D

Skomentuj

