Nie Karoluj mi teraz!!!

Absolutnie nic nie poprawia mi humoru tak, jak zamieszczone w sieci odcinki Miodowych lat. Znam je wszystkie na pamieć, a i tak często śmieję się na głos:) Jestem, wielką miłośniczką postaci Karola, który swoim wrednym charakterkiem uprzykrza życie wszystkim wokół. Serial wiele zyskuje dzięki umieszczeniu go w konwencji teatralnej i zupełnie nie przeszkadza mi, że większość dialogów jest żywcem wyjęta z amerykańskiego, serialowego pierwowzoru (The Honemooners).Te same teksty dopiero wypowiedziane przez któregos z naszych bohaterów, naprawdę doprowadzają mnie do łez:)

A na koniec- zdjęcie legitymacyjne Tadeusza Norka:)

Skomentuj

