Jestem na topie

       Wiecie co jest najbardziej denerwujące? Niesamowite wieści, które docierają do Was o Was samych:) Zwłaszcza jeżeli zawsze staracie sie zachowywać fair, a ktoś z psychopatyczną wręcz złośliwością usiłuje rozsiewać na Wasz temat niby drobne kłamstewka. Ostatnio mam okazję się przekonywać, że niektóre osoby z powodu braku jakichkolwiek zainteresowań (a może braku satysfakcji seksualnej?) zajmują się wymyślaniem paskudnych rzeczy o innych ludziach. Moim zdaniem świadczy to jedynie o poziomie kulturalno- intelektualnym osoby, która właśnie taką pasję sobie znalazła. Najśmieszniejsze, że Ty słyszysz tę samą plotkę z kilku różnych źródeł, ale spoiwo łączące permanentnie wypiera się jej autorstwa:)
W myśl zasady: „Nieważne co o Tobie mówią, istotne że jesteś na TOPIE”, postanowiłam mieć te wszystkie historie na swój temat głęboko w poważaniu:) Widocznie jestem dla kogoś bardzo interesującym tematem do rozmów, a to zawsze plus:) No stress!:)

3 thoughts on “Jestem na topie

  1. Nie ma sie czym przejmować. Ludzie zawsze mają coś do powiedzenia o kimś,jednocześnie nie widzą swoich zchowańi i swojego podwórka.Mam na myśli ich osobiste sprawy,które niejednokrotnie są brudami. pamiętasz MORALNOSC PANI DULSKIEJ? Uwielbiam.

Skomentuj

