Coś dla kinomaniaka

Hej hej, przyznaję- okropnie zaniedbałam blog:I Niestety, musiałam pracować po 6 dni
w tygodniu i nie miałam siły myśleć o niczym innym. Dziś zaczynam nową, lepszą pracę
i jestem zmotywowana oraz podeksytowana:D Przeszłam 16- godzinne szkolenie, które dla mnie było bardziej dwiema długimi lekcjami angielskiego:D W dodatku, to ja otrzymam za nie wynagrodzenie:D
Mój mąż gadżeciarz sprawił mi projektor (właściwie kupił go dla siebie, ale nie mogłam się oprzeć i mu zajumałam:P). To cudo wyświetla filmy na całej ścianie (oczywiście w pokoju musi być ciemno, no i ściana powinna być bardzo jasna). W każdym razie to prawdziwa gratka dla kinomaniaka:)

screenPozdrawiam:)

One thought on “Coś dla kinomaniaka

Skomentuj

