Znane kobiety w typie Zimy oraz ich najlepsze kolory

Od trzech dni próbowałam uporać się z tym postem, ale ciągle coś było przeciwko mnie (np. kiedy już stworzyłam połowę, przez przypadek zamknęłam okienko bez uprzedniego zapisu:D).
Oto druga część cyklu o przedstawicielkach poszczególnych typów urody oraz skrótowa charakterystyka i paletki.
Dziś przyjrzymy się Zimie, która podobnie jak omawiane ostatnio Lato, najlepiej prezentuje sie w chłodnych odcieniach.

Deep Winter:

Włosy- ciemnobrązowe, czarne, czarne z odcieniem granatu, stalowoszare.
Oczy: ciemnobrązowe, czarne lub ciemnoorzechowe.

anne hathaway deep winterdeep winter peneope

deep winter sandra

(Anne Hathaway, Penelope Cruz, Sandra Bullock)

Najlepsze i najgorsze kolory dla Głębokiej (Ciemnej) Zimy oraz rozszerzona paletka:

zobacz deeprozszerz deep
Cool Winter:

Włosy- czarne, czarne z odcieniem granatu lub szarości, srebrne, (odcienie popielate bez ciepłych refleksów).
Oczy: niebieskie, fiołkowe, szare.

liv tyler cool winter600full-marion-cotillard

katy perry
(Liv Tyler, Marion Cotillard, Katy Perry)

Najlepsze i najgorsze kolory dla Chłodnej (Prawdziwej) Zimy oraz rozszerzona paletka:

cool winter
coool winter rozsClear Winter:

Włosy- ciemnobrązowe, czarne, brązowe, czarne z odcieniem granatu  (tutaj także odcienie popielate bez rudych, ciepłych refleksów)
Oczy: niebieskie, fiołkowe, zielone

bright winter courtne coxjencon



masl01_megan_fox_(Courtney Cox, Jennifer Connely, Megan Fox)

Najlepsze i najgorsze kolory dla Czystej (Wyraźnej) Zimy oraz rozszerzona paletka:

paletka bright

brightrozs
Muszę przyznać, że podoba mi się zimowy, arystokratyczny typ urody. Jest w nim pewna doza mroku i kuszący swą obojętnością dystans:)

Źrodła informacji:
cardiganempire.com
30somethingurbangirl.com
ubierajsieklasycznie.pl
truth-is-beauty.com
inventyourimage.com

2 thoughts on “Znane kobiety w typie Zimy oraz ich najlepsze kolory

  1. Ja chyba jestem deep winter, chociaż czasem wydaje mi się się , że równie dobrze mogę być głęboką jesienią:-D

Skomentuj

